søndag, november 18, 2007

Jeg er så heldig!!!

Jeg har vært på utkikk etter ett "nytt" stuebord. På en brukt butikk fant jeg et helt nydelig perfekt bord, men da jeg endelig fikk overtalt mannen min til at vi skulle kjøpe det- var det solgt!!!!! Nevnte det for min svigermor- og gjett hva- hun hadde ett akkurat likt bord stående i kjelleren! Og nå er det vårt!!!!

Nå skal det males!

Fotobok fra fotoknudsen er fantastisk flott. Har noen prøvd det? Her er bilder fra to stykker som jeg har laget.




Man kan lage bildene så store man vil, og så mange man ønsker på hver side. Fin måte å ta vare på de digitale bildene- som ofte kan bli liggende på datamaskinen......

Takker for alle koselige kommentarer, og beklager at bloggingen nå er blitt veldig sporadisk. Skal bli bedre. Ha en super søndag!

6 comments:

Anita sa...

Nå har jeg savnet deg!! Ha vært innom her jevnlig, men intet nytt!
Så flaks med det bordet da! Og fotobøkene ser jo kjempefine ut!!

Klem Anita

Anonym sa...

Heisann,hvordan står det til? Flott ide med disse fotobøkene, dette skal jeg tenke på du.Nydelig bord,helt min smak. Vi høres,håper formen er god og at magen vokser godt!Klem

Lynetmor sa...

Hei, så fint bord du har fått :-)
Og så fine album. Ønsker deg en fin kveld.

Janicke sa...

Bordet kommer til å bli knallflott! Fotobøker er stilig - jeg har dessverre ikke satt meg inn i kunsten ennå....men har en venninne som har opptil flere. Alltid spennende resultat!

elin1976 sa...

Ååååå så heldig du er. Jeg har også så lyst på hvitt sofabord. Jeg har sånn et som var inn før. mørkebrunt med nagler og ser veldig herpa ut. Derfor vil jeg ikke male det for jeg vet at det ikke kommer til å bli pent De har jo laget masse hakk i det med vilje osv og jeg har sett resultat av dette før. Jeg tror jeg kommer til å flytte dette opp, tv stuas sitt bord opp på hytta og kjøper nytt. God plan. Spørs om mannen er med på dette. he he.
Øsker deg en fin dag. Klem fra Elin:O)

A Seaside House sa...

Så kjekt med fotobøker, det var en veldig god ide. Har massevis av bilder og er ikke spesielt glad i å lime inn i album, det blr hvertfall alltid utsatt...