tirsdag, juni 17, 2008

Blomster til dåpen

Jeg hadde laget blomsterdekorasjonene til dåpen selv. Bildene er tatt dagen etter dåpen, så noen av blomstene er blitt litt brune. 







Denne sølvskålen er jeg veldig glad i, den passer perfekt til å lage dekorasjon i. Vi fikk den i bryllupspresang av ett vennepar av mamma og pappa.






Denne koppen har tilhørt min manns bestemor. Det står gravert Mary 1917 på den og Preben 1973. Snart står det Celine 2008 også.



Denne skålen er fra Lene Bjerrre.


Det var blomstene!
 Tusen takk for de koselige kommentarene på forrige innlegg. 
Ha en fin kveld.
Christine

6 comments:

Blå-hvit samlemani sa...

Så nydelige dekorasjoner du hadde. Jammen var den sølvkoppen flott. Lurt å inngravere inn flere navn på den slik at den følger barnet....

Silje sa...

Så flott dåp du har stellt i stand, virkelig gjennomført. Og nydelig blomster du viser her. Peoner er min favorit.

Og den lille jenten din er helt herlig.

Ha en flott helg!

mali-mo sa...

Så kjekt at du er tilbake!

Nydelige blomster, og fine bilder fra dåpen under. Så flink du er!Forstår godt at du valgte å bruke den kjolen :) og den var jo fin da!


Ønsker deg en god helg!

mali-mo sa...

Og gullungen din er jo helt herlig!!!!!

Gunnemor sa...

Gratulerer med vel overstått!Du verden så fint du hadde laget det i stand. Jeg er helt imponert! Tror nok gjestene følte seg vel den dagen, og at du ikke var helt utslitt, men kunne nyte dagen! Du lager kjempefine oppsatser. Ha en fin og god helg

Nicoline sa...

Så flott blogg du har.
Jeg begynte i fjor vinter, men som du ser hvis du går inn på min blogg har jeg ikke lagt inn noe siden desember. Jeg er gravid og har siden da vært veldig dårlig. men nå håper jeg å være tilbake. Jeg kom over din blogg her for noen uker siden og den er bare helt flott. Jeg liker også godt detaljer som du også er opptatt av. Har litt bilder som jeg håper å få lagt ut nå snart.

Ha en fin helg !
Vi snakkes igjen.