tirsdag, november 18, 2008

Drømmenaboer.

Jeg har tidligere skrevet om min snille nabo Gunhild som meldte seg som strikker, da jeg var på jakt etter noen som kunne strikke en kjole til Celine. (Se link til innlegget her)

I dag kom Gunhild på trappa til meg, hun hadde strikket samme kjolen til Celine i en større størrelse, og ikke nok med det. Hun hadde heklet en drøm av en poncho til Celine. Med en super søt heklet blomst på. 

Til og med små perler inni blomsten


Er den ikke søt?!!!


Den kjolen skal Celine bruke når hun vokser ut av den andre.

Kjære Gunhild. Tusen tusen takk. Jeg ble ekstremt glad for at du kunne strikke kjolen for Celine. Kjole nr 2 og ponchoen har jeg nesten ikke ord for. Tusen tuusen takk! Celine,Preben og jeg er heldig som har så snille naboer.

Jeg er også veldig glad for at så mange var enig med meg og mannen, at det var best å gå inn og si fra i butikken! Tusen takk for alle koselig tilbakemeldinger.

Chrisitne


15 comments:

Therese sa...

Så fine de var. Tror Celine blir ei nydelig lita prinsesse i dette ja :)

Tone sa...

Åhhh:) Så utrolig koselig! Heldig du er som har en så søt nabo. Blir så glad når jeg hører om slike mennesker!!

Kjolen var helt fantastisk og ponchoen så nydelig:)

Snakk om en tidlig men herlig "julegave"!

Torilpia sa...

Du har nok en myye bedre nabo enn jeg hadde for endel år tilbake (har skrevet om det i puslespill-bloggen min) - lekre strikkeklær!!
Heldig lita frøken :o)

Ifht innlegget under - så har jeg vært i samme situasjon - nesten - og jeg varslet også betjeningen. Om de har "grunn" til å stjele pga økonomi/fattigdom eller lignende er vel ikke opp til oss andre å finne ut av. Man må si ifra om alt slikt - for å komme til bunns i de som gjør dette for vinninga sin del.

Ha en flott tirsdagskveld!

Lykkelita sa...

Nydelige.
Frøken Detektiv og Hardy-gutten skjønner jeg!! Topp!! Enig i at det var riktig gjort, "Bussolis spanebyrå" :)

Vår lille hage sa...

Så bra at dere gav beskjed! Sånn skal det gjøres! Nydelige klær! du er heldig som har en sånn god nabo...
Klem

by Siv sa...

Så fantastisk flotte plagg, her er det kvalitetsstrikk :)
Godt med fantastiske naboer!
Ha en supertirsdag
*Siv*

Två systrar sa...

hejsan, vad glada vi blev när vi hittade din fina blogg!! kul att läsa norska så vi underhåller den tills vi hälsar på släkten i Meråker:-) Jättemysig blogg...den länkar vi!! Titta gärna in hos oss, vi är nybörjare:-)) Klem C&M

Anonym sa...

Så heldige dere er :)

Jeg har ikke fått en eneste henvendelse om noen kunne strikke til min Sofie på 6 år, snufs....

Nydelig Poncho - helt skjønn!!!

Ha en fin kveld :) Klem

Livetsdrømmer sa...

Nydelige plagg begge to! Så heldig hun er :)

Ingunn sa...

Herremin...er det mulig!!Finnes det virkelig slike mennesker??Så utrolig heldig du er!
Slike naboer vil jeg også ha!hihi!!
Kan tenke meg Celine blir nydelig!

Klem Ingunn

Tulip sa...

Du har nok stelt godt med dine naboer siden de er så snille tilbake!!

Nydelig poncho og kjole!

Monicas sa...

Du verden for en nabo dere har...Kjolen er jo bare innmari fin da, åsså den ponchoen...jenta blir garantert varm og fin i dette....ha en flott dag i sør..

Liza i pepparkakshuset sa...

Vilken snäll granne! Så fina saker hon gjort

Kram Liza

aase sa...

For en nabo, dere er heldige altså!!!!!!! Utrolig vakker poncho,hun kommer til å bli øyas stjerne der,det er hun vel fra før!!!

Anonym sa...

Gud så nydelig den var! Søteste jeg har sett. :)