fredag, februar 06, 2009

Farger, farger, farger

Jo da, jeg er mest glad i hvitt hjemme, men når jeg broderer er det gøy med farger!
I dag fant jeg litt nye tråder. Jeg visste ikke at det fantes tråder som lyste (glow). Har kjøpt gul, rosa, hvit grønn og blå, så nå skal Celines klær pyntes med broderier og hun skal "glowe". De hadde også tråder med flere farger i en snelle og metall tråder. Til og med hvit metall!!!
Den søte Irina blogget om en spraymaling fra mekonomen som hadde ordentlig sølv farge(ikke grå slik som sølvfarger vanligvis blir). Jeg har vært og kjøpt, men Mekonomen her hadde ikke samme spraymaling som den Irina kjøpte, men jeg prøver den alikevell.

Christine

9 comments:

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en fin fin fredag. Fortell hvordan det går med sytråen når den glower....ha ha ha ha ha. Gleder meg til å se resultat:O)

Trude sa...

Heisann og god fredag. Ja her har jeg akkurat lagt inn en bestilling på tråd...veldig godt fornøyd med RA, anbefaler den absolutt videre. Må jo ha godt verktøy:) Håper du får en god helg, gleder meg til å se nye prosjekter hos deg.
Vi høres igjen
...noe hell med de søte små knappene?

Trude sa...

...så da var det kanskje en tankeoverføring...hi hi. Gleder meg til å se de, blir prikken over ièn på sengetrekket det skal du se. Kos deg på treff. Så høres vi snart igjen. Tusen takk!!!!!

Anonym sa...

Et tips fra nord, når du først er i tips-hjørnet: vi som liker hvitt, ser også at hvite møbler blir svært støvete/loete e. kort tid. Har selv hvite ikea sofaer, som jeg tidligere brukte støvsuger på. Det var MYE styr, for litt støv! Tipset er: bruk en kles rulle, en slik du fjerner lo fra klærne med! Rull over, og vips: kanonfint. Og KJAPT!!

Nå er det sikkert noen som har gjort dette i flere år allerede.. Men, men. Tipset er herved delt med deg, for det er vel ikke til og komme fra at du godt kan like hvite møbler du også(: Ha en god helg!

Charlottes interiørblogg. sa...

Heisann! Du har en koselig og inspirerende blogg som jeg skal følge med videre på. Ikke minst tar du så gode bilder!

Ha en fin fredag! Charlotte

Angel.Pearls sa...

Härlig blogg jag funnit! Fin helg// Eva

Christina sa...

Heja..
Må bare spørr om hvor man skal "sette" inn den html koden til den telleren til siden min?!
Så jeg er sikker på at det blir rett;)

God helg til deg og dine;)
Klem Christina

Sivs hus sa...

Hei, Er spent på hva du skal sy:-) God morsdag fra Siv

irina sa...

Hmmm. Har de den ikke. Men de kan sikkert bestille. Min Mekonomen var tom for den typen. Og de bestillte opp og allerede noen dager etter hadde de den. Har kjøpt mer...totalt hekta for den blir SØLV.

Hvid de ikke kan. Så kan jeg kjøpe til deg å sende ?

Kos dere på ferie du og søte Celine.
Tenerif ??

Klem