mandag, april 06, 2009

Bakedag

For å slippe å bake i påsken, så baker jeg et lite lager nå. Jeg er ferdig med grovbrød, og nå har jeg loffdeig som står til heving. Jeg har aldri bakt grissini før, men i Leila Lindholms oppskriftsbok "A piece  of cake"er det en oppskrift jeg har veldig lyst til å prøve.

 
I dag har det bitt litt tid til å sitte på terrassen i solen, mes Celine tok en pust i baken. Skikkelig varmt og deilig. Til i morgen skal jeg podcaste mine favoritt radioprogrammer, så skal jeg sitte i solen og kose meg med dem. Takk Gud for Podcasting! :)
Christine

15 comments:

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin kveld :-)

Fire Hjerter sa...

Deilig med hjemmebakt brød. Skal selv bake litt kaker og boller i dag. Ønsker deg en fortsatt herlig påske.

Malin sa...

Flinke husmora!
Lysten på å bake jeg å.. men lyst til å prøve noen nye oppskrifter...
Noen gode tips?
Eller i hvertfall 1 god oppskrift??

Ha en deilig kveld:)

Klemmer Malin

Monicas sa...

sku og innom for å ønsde dæ en fin dag, å fikk jo skikkelig bakelyst æ å...
må få det til i morra, før jobb....hei og hå

camillaslykke sa...

Hei,
Du er så flink Christine. Jeg har fulgt deg lenge, og rett som det er får jeg en haug gode tips av deg. Som lage godt opp av kjøttdeigm iddag osv. En kjempefin blogg du har:)
God påske.
Klem -C-

Prinsesse Elin sa...

Ser deilig ut. Hiv over et par brød over fjellet til meg er du snill:O)

AstridVU sa...

Å, de brødene så deilige ut - deler du oppskriften? Jeg jakter på Den Optimale Brødoppskriften, ser du :) Ha en nydelig kveld!!!

Villa Creme sa...

Var tilfeldigvis på finn.no, og jammen er ikke sengen til Celine det første jeg ser...:) Verden er liten!

Sivs hus sa...

Hei, Åh så deilig med nybakt brød nam nam. Velkommen til ny konkurranse hos meg. Påskeklem Siv

hvitstil.com/Christine sa...

Villa Creme:
Tenk at du kjente den igjen bare på bilde! Kult. Sengen ble kjøpt for at en av oss kunne sove hos Celine hvis hun var syk eller urolig. Nå trenger hun heller plassen til leking. Også har jeg ett tegnebord jeg driver å maler til henne nå.

Monica sa...

det er virkelig godt med hjemmebakst og skikkelig herlig med hjemmelaget brød:) jeg skal selv bake horn med diverse fyll i idag tenker jeg, må jo ha med litt snacks på hyttetur. Ønsker deg en videre fin påske:)

Anne sa...

Det finnes ikke bedre en hjemmebakt;) Det så nydelig ut, ha en god påske:)

Jeanette Jess1 sa...

Så flink du er ;o)
Det finnes jo ikke noe bedre enn hjemmebakt brød,og helst nybakt.
ønsker deg og dine en suveren påske, kos deg masse og håp på mye fint vær !!

ps;
Jeg har forresten fått tilsendt hvitt "chips" fat fra ROOM nå,det var enda finere enn jeg trodde ;o)

Linn fra Solheim sa...

Hei!
Så gode brødene ser ut, hjemmebakt er bestandig best! Har fulgt med på bloggen din en god stund nå, og du har et nydelig hjem og en utrolig skjønn datter.
Ha en fin påske!

Lykkelita sa...

Bakemester harepus...:) stor påskeklem til deg & Preben og en stor bamsepåskeklem til Celine fra alle oss!!
Goooood Påske!!