lørdag, august 08, 2009

Fra Dagbladet Søndag

Den dagen vi reiste på ferie stod denne artikkelen på trykk i Dagbladet Søndag.
 

 

 

Nå pakker vi ut etter ferie. Jeg har med noen småting hjem som jeg kommer til å vise i bloggen. :) Jeg har akkurat vært ute å kjøpt miniglass til rognebærgelen min. I fjor laget jeg i for store glass, så i år lager jeg posjonspakkninger!

Tusen takk for koselige mail og kommentarer mens jeg har vært borte. Det er egentlig godt å komme tilbake til hverdagen.

Christine
Posted by Picasa

12 comments:

Anonym sa...

Velkommen hjem fra miniferien, har savnet deg og bloggen masse!
Klem til deg

Silje Mari sa...

Så morsomt at dere var i dagbladet..det gikk jeg dessverre glipp av, men vel fortjent at de viste frem Celines rom:)

Monja sa...

å fillern,det glemte jeg helt bort,pleier jo alltid å kjøpe dagbladet på søndager,men selvfølgelig ikke den dagen.TYPISK!!!uansett, velkommen hjem..og enig med deg,ferie er godt,og heeeelt nødvendig,men alltid godt å vende tilbake til hverdagen igjen...fortsatt fin helg...klem monja

Tove sa...

Skulle gjerne ha sett dagbladet den dagen:) Et nydelig barnerom du har laget

My home is my Castle sa...

Jeg leste reportasjen og er imponert over det helt nydelige rommet til Celine :)

Klem,Kari

perler på en snor sa...

Nydelig jente du har! Jeg skulle også gjerne hatt dagbladet fra den dagen:)

Little Cottage sa...

Nydelig, nydelig, nydelig!
Dette blir goey for Celines scrap book album, tenker jeg!
- Sylvi

Petit sa...

Nydelig rom til ei nydelig lita frøken. Jenta mi på 7 år har begynt å henge opp plakater av Hannah Montana og diverse på sine hvite vegger. Jeg har prøvd å forklare at mamma har strevd lenge med rommet hennes og vil gjerne at alt skal matche, osv , osv... men jeg må nok innse at slaget er tapt.

Koooselig blogg du har :)

Unknown sa...

Velkommen tilbake fra ferie! Rommet til Celine er helt nydelig. Hun er en heldig liten jente. :)

Jeanette Jess1 sa...

velkommen hjem fa ferie ;o)
Leste dette forrige helg jeg også, og det er jo nesten som å lese om noen man kjenner ;o))

Flott rom og flott jente, og tror nok hennes flotte mamma har stor del av æren for dette rommet ;o)

Ha en fortsatt flott helg!!!

Christina sa...

Hei!
Kjempefin reportasje i dagbladet.Lille Celinemor var jo bare et lite sukkertøy der hun stod:)Som vanlig er jeg imponert!

Har savnet bloggingen din,men du har hatt en velfortjent ferie da;)
Håper dere har det bra.
Klem

Unknown sa...

Hei
For et nydelig barnerom du har laget! Virkelig vakkert!!!

Hilsen Eva - ny blogger som holder på å utforske blogg-verdenen