lørdag, august 01, 2009

"Mor i Nord" sitt reisetriks

Siden vi bodde på Gran Canaria i perioder da jeg var litten hadde" Mor i Nord" ett par triks for å komme seg fra Narvik til Gran Canaria med tre barn. Hun pakket små pakker med farger, figurer, oppgavehefter og andre småting, så når vi barna ble for urolige ble det pakke.
 
Det samme har jeg laget til Celine nå nar vi skal reise.  Vi har ikke akkurat lange flyturen til Stockholm, men vet det kan bli litt venting og køing før vi "setter seil" fra Stockholm mandag kveld. 

Idag (søndag) er Celine og rommet hennes i Dagbladet Søndag!

Christine
Posted by Picasa

13 comments:

Lotta sa...

Hei hei!
Så utrolig smart! Atter et kjempe tips fra jenta med den flotte bloggen:) Så gøy med avisa og god tur til dere...blir stas med pakker vettu:)
¨Klem fra Lotta:)

Tone sa...

Haha:) Denne var ny for meg! Men jeg er helt sikker på at det fungerer! Skulle hatt noe sånn på togturen i sommer - da måtte banan og rosiner gjøre nytten ;) God tur!!

Christine C sa...

Det var en veldig god idé! Må prøves ved anledning :)
Så spennende med oppslag i Dagbladet, lykke til med det.
Fortsatt god helg!

Anonym sa...

Heldig denne Celine, slik har
aldri våre barn fått!
Men så skal det være sagt at vi har
ikke sett behovet heller, fnis...
Gleder meg stort til å lese Dagbladet Søndag idag, utrolig gøy,
ha en riktig så fin ferie til Stockholm - I love it!
Klem ann-christin

Villa von Krogh sa...

Smart tips. :)
Jeg har laget 5 pakker til Emma foreløpig.
Ha en fin tur!

Ocean showroom sa...

Smart!
Jeg pleier også å ha "litt på lur" når vi er ute på reise:)
Ha en finfin søndag!

Klem, Lene

Fru Keilegavlen sa...

Så utruleg smart!! God tur!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flott bilde av Celine i Dagbladet! :)

God tur på tur, kos dere masse! :)))

Mitt lille hjem sa...

Det var en god og koselig idé for de små. De beste jeg kunne komme opp med var smurfedrops.
Det der skal jeg huske til neste gang vi er på tur :)

Margrethes hus og hage sa...

For en god ide! Og så spennende det må vøre med alle de små pakkene :)

Marianne sa...

Bra tips :)

fru Storlien sa...

Vi pleier å benytte oss av bøker og tegnesaker, ser jo at det kan være hakket mindre fristende. Men, blir det ikke mye mas om å få disse gavene hvis man vet at de er i mors håndbagasje? De søte små her i huset er ihvertfall ikke all verdens tålmodige på gaver...

Rita Yosra sa...

wow det va super lurt!! Det skal tas i bruk om en mnd når vi reise til Thailand.. kan se for mæ at det kommer bra til sin rett på flyet:)