søndag, januar 17, 2010

Vi er fortsatt på tur!

Vi er fortsatt på reise. I går var vi på spasertur og her har jeg tatt bilde av Bleiksøya.

Celine har pyntet seg til Oldefars sin før bursdagsmiddag i går. Kjolen er den samme som hun brukte på julaften. Hun vokser så fort nå, at jeg må forte meg å bruke de søte kjolene hennes :)

Celine i farta!

Også har jeg fått ett piano. Ett Jacob Knudsen piano. Strengt talt fikk jeg det for noen år siden, men tante minnet meg på det nå. Og nå som vi skal i nytt hus(forhåpentligvis asap), så passer det jo perfekt å finne plass til ett piano! Bildet har jeg lånt fra qxl og mitt piano er heller ikke helt likt som dette, men det beste jeg fant i farten.

Hei så lenge.
Christine

4 comments:

Inga sa...

Gratulerer med piano! Så bra for Celine å få muligheten til å leke seg med musikk på et tidlig stadium.

mi-rachel sa...

så fine farger i det første bildet ditt.

Anonym sa...

Så rart å se uten snø,
man tenker sånn at Nord
er fullt av snø, men
den gang ei ...
Åh, så heldig at du
har fått piano,
vi hadde det inntil vi
flyttet i fjor,
da solgte vi det,
jeg savner det masse
et fantastisk fin møbel ...!
det skal vel bli hvitt også
tenker jeg meg ...♥
klem

trine sa...

Ser du for øyeblikket holder til på øya mi - den flotteste av dem alle :)

Håper dere har et flott opphold i nord :)