mandag, juni 07, 2010

Jeg gir meg helt over!

Millioner takk til alle dere som skriver så hyggelige kommentarer angående min butikkoppstart. Det varmer hjertet mitt og gjør meg roligere.  For jeg er litt redd, kanskje mest fordi jeg går på en sti jeg ikke har gått på før.

Egentlig er jeg utdannet legemiddelkonsulent, og har jobbet i legemiddelindustrien helt til  Celine ble født. I den jobben var det mye reising (mye er  en underdrivelse egentlig). Det passet jo dårlig sammen med husbondens jobb som eiendomsmegler. Her i Narvik var det aldri noe alternativ å begynne i legemiddelindustrien rett og slett fordi det ikke er noe legemiddelindustri her:) Da er løsningen for meg blitt å starte opp min egen butikk og jobbe med det jeg liker best: Interiør! Jeg gleder meg . Nå har jeg akkurat vært på innkjøp i Oslo og i løp av neste uke reiser jeg til Stockholm for å handle inn til butikken.
I helgen har vi gjort oss neeeesten ferdig med badet i Gjestehytta. Bordet over her har vært malt i sikkert 4 farger. Nå bruker jeg det som stellebords, men det har vært brukt til tv bord, avlastnigsbord og sikkert mye mer. Det jeg liker aller best er at pappan min har kaget dety på sløyden i 7. klasse. Han fikk Særdeles Godt i karakter og det forstår jeg særdeles godt :)

Nå skal det fikses.

Christine

16 comments:

Hilde Heimdal sa...

Starte butikk ?? Oi sååå spennende, ønsker deg masse masse lykke til :))))

Anonym sa...

Lykke til med innkjøp i
nordens vakreste by,
Stockholm ... ♥
Jeg bare elsker den
vakre byen og er en
liten smule missunnelig
akkurat nå ...!
Kos deg og nyt litt
underveis også Christine ...!

Ha en fin uke :) Klem

Kort og Søm sa...

Lykke til med butikk!!
Spennende :O)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Oj, - egen butikk?!? Kjempespennende! Tøffa!

Ønsker deg riktig lykke til.
:) :)

Anonym sa...

Masse lykke til med oppstart av butikk! Så spennende! Dette er jo noe mange av oss drømmer om men ikke tar sjansen på å prøve. Stå på, dette klarer du kjempebra! Gleder meg til å følge prosessen og kanskje man må innom nettbutikken om ikke annet når den åpner. Er litt langt fra Stavanger til Narvik. :-)

Mvh hilsen
Aina

Cathrine Aksnes sa...

åå masse lykke til med butikken :) flink er du så dette blir nok kjempe bra. Gleder meg til å følge med videre :)

Balke gård sa...

Gratulerer med flott valg av yrke, dette fisker du knallbra!!! Gratulerer og lykke til!

Jeg trodde jeg hadde lest du var flyvertinne jeg, men tok sikkert feil. Lykke til, er jeg på de kantene kommer jeg garantert innom:-)

Nydelig navn!!! Klem

Ingvild B sa...

Høres veldig spennende ut!
Lykke til Christine!

Villevinkel sa...

Lykke til med butikken din !!! Hørest veldig spennende ut. Ellers vil jeg takke deg for en inspirerende blogg. Har fulgt deg en stund, og har nettopp "vågen meg ut" i blogglandia jeg også :-)

Snuskebassa sa...

Lykke til med både handel tilbutikken, og oppstart av butikken :-)
Det blir nok et populært tilskudd i Nord :-)
Liv

Emidoras verden sa...

Hei Christine!
Takk for praten på butikken:)
Du skal se at det kommer til å gå kjempefint med oppstart av ny butikk.
Du er ei dyktig og kreativ dame, så det blir null problem:)
Vi kommer på åpningen..de to damene du vet...:)
Klem fra Nina

Alven sa...

Hei :-)

Gratulere så mye med butikk :-) Det blir jo kjempegøy!! og spennende :-) Åh jeg er litt misunnelig må jeg innrømme :-) men dessto mer sikker på at jeg skal ta stege selv en dag :-) Og bra at du ikke gjør om bloggen din til kun butikkblogg..Synes det er så flott de som har en "privat" blogg som handler om det den har gjort før...og en blogg om varer i butikken osv :-) men skjønner jo at det fort blir sånn...man vil jo gjerne vise fram til en hver tid alt det fine man tar inn :-) men ikke vise bilder av alt og kun om det..

Gleder meg masse til å følge med i butikkstarten osv :-)
Ønsker deg masse lykke til :-) Synd Narvik er så langt unna her...men skal jeg nordover så må jeg komme innom deg :-)

mymlen og my sa...

Gratulere med oppstart av butikk, det høres spennende ut. Så synd det blir så langt å reise for å handle hos deg. Skulle gjerne hatt mot til å gjøre noe slikt, men får holde meg til det yrket jeg har.Lykke til, kommer til å følge spent med hvordan det går med dere, både butikk og nytt hus. Har lagt meg til som følger hos deg. Ha en fin sommer. Hilsen Mymlen og My

Therese sa...

Jeg ble helt gira i går da jeg endelig fant ut hvor Narvik ligger, for jeg med mine eksepsjonelt dårlige geografikunnskaper trodde det lå like langt nord som Alta. Jeg flytter nordover i løpet av sommeren skjønner du og fant til min store glede ut at vi kommer til å bo en knapp time fra hverandre. Så på åpningsdagen av butikken din kommer jeg ;)

Håper du får en fin tirsdag :)

mammaKine sa...

Lykke til med innkjøp til ny butikk! Og så gøy med gjenstander som går i arv! :-)

Camilla`s Castle sa...

Ønsker deg masse lykke til med oppstart!:) Det er jo en drøm å kunne starte for seg selv!