onsdag, august 04, 2010

Kassedisken

I kjelleren på Celines Hus sto denne gamle kassedisken. Jeg likte den med en gang og har satt i gangå male den. Siden den er godt brukt må jeg fikse litt på den. Toppen er litt ujevn, så den skal jeg legge  blonde på og spraye mønster med sølvspray.  (må bare finne blonder først)
På toppen kommer en glassplate.

Hva synes dere om gulvene jeg valgte? Ganske vanlige 30*30 fliser i gråtoner lagt i sjakkmønster. Jeg er veldig fornøyd, selv om jeg i utgangspunktet ikke er sjakk fan!


Hver dag kjører jeg forbi Bohus i Narvik og i gangen har jeg sett to stoler som har fanget min oppmerksomhet. Jeg elsker den rosa-fargen! 

Ellers kan jeg fortelle at det er 2 uker til åpningen av Celines Hus. TO UKER! Elektrikeren sier han er ferdig på mandag og det betyr at jeg har en uke på meg å pakke opp butikken og montere hyller. Tipper det blir ville tilstander til uken!

Husk å stemme på oss i Boligdrømmen!
Vi ligger litt etter , men absolutt mulig å ta igjen i kveld!
Akkurat nå gjør vi ferdig tv nisjen på soverommet. Den gleder jeg meg til å legge på bloggen :)
Kanskje i kveld?

Christine

9 comments:

Emidoras verden sa...

Hei Christine!
Spennende dager for dere nå.
Kan tenke meg det kribler i magen før åpning av Celines Hus:)
Tøff kassedisk og gulv!

Så koselig at du likte stolene vi har i gangen.Vi synes og så de er kjempetøffe,gode å sitte i og knæsj farge:)
Klem♥

Christina sa...

Heia!

Så på de stolene her forleden - de er råstilig!Lampene også forsåvidt;)
Så deg utenfor Bohus isted da vi kjørte forbi..hehe

Vi stemmer med alle mailer hver dag!Lykke til..

Klem

PS!hvor kjøpe du spraymalinga?

Citronpiken sa...

Gleder meg til oppdatering på den disken, høres ut som den blir veldig fin!
Masse lykke til med innspurten i butikken og boligdrømmen :)

hvitstil.com/Christine sa...

Christina
du måtte jo stoppe- ikeaposen din ligger i doningen!

Jeg glemte det i dag og!
Teflon- sier ikke mere.

Christien

helen og gutta sa...

så spennende at det bare er 2 uker til oppstart, tiden kommer til å kjempefort. Stolene fra Bohus var knalltøffe

Ina Emilie sa...

Veldig fint gulv, råkule stoler og jeg elsket den kassadisken. Gleder meg som en unge til å komme å se hvordan du har det når du er ferdig. Rekker dessverre ikke å komme til åpninga da vi skal til Oslo dagen etter. Men vi skal komme i løpet av høsten :) bare du å hyle ut åpningstidene ;)

Fru Luna sa...

Takk for gode ord og tipset om megler :)

Heier på deg i boligdrømkonkurransen!

Linda

ChezJeanette sa...

Hei

Gleder meg til å se den kassedisken, ja, hele butikken i all sin prakt. For gulvene ble kjempebra! Så der må du ta mange bilder siden jeg ikke kommer meg til Narvik med det første. (selv om Narvik frister enda mer etter jeg så du skal åpne butikk der :-)

Helt enig i at de stolene var helt rå!

Jeanette :-)

anna sa...

Hei! Er veldig glad i bloggen din! Hvor kan jeg få tak i de rosa stolene? MÅ HAAA! Anna