onsdag, oktober 20, 2010

Etter skjema

I kveld skulle dette være ett fint og ferdig syrom/stue, men vi er etter skjema.... Nå skal det hele få stå sånn til helgen for i morgen kommer bloggeren Mammas Hus på besøk, og vi skal koooose oss med god mat og vin. Ingen maling!

Jeg har begynt å forberede julekortene. For to år siden ble halvparten av de jeg hadde bestilt fra mac levert etter jul.  I år har jeg bestemt meg for å få litt hjelp og begynne tidligere. Til bryllupet vårt brukte jeg jentene på Decorium i Oslo til å lage bryllupsmatriell. De var så flinke at i år får de hjelpe meg med julekortene, mens jeg konser på nettbutikken! 

Nå skal vi montere litt bilder på veggene her og gjøre klart til besøk.

Forresten er det ledig plass på sykurset i kveld. Vi skal sy brødkurv med magnet i, begynner kl 19 og koster 150 kr å delta. Send mail til celineshus@gmail.com 

Christine

4 comments:

Bjørg 47 sa...

Gleder meg til å se rommet ferdig !! Ha en fin høst !!

Anonym sa...

Herlig med syrom,gleder meg til å se. Så spennende med sykurs. Ha en fiin dag. Klem Mette.

Heidi sa...

magnet?
Må få inspisere syrommet neste gang jeg er i traktene ;) Akkurat nå boltrer jeg meg på mitt eget syrom - og syr julegaver som andre skal gi bort..

Heidi sa...

Hvordan går det forresten med digitizer'n? Får du det til?
Har kjøpt masse tråd i det siste. Bl.a. selvlysende og "solar",som skifter farge i solskinn ;)Har du vært borti noen av dem?