onsdag, oktober 06, 2010

Ull til Celine

Jeg bare måtte legge ut ett bilde av Celines nye ull teppe. Det er fra klippan og er hvitt med masse forskjellige rosa kroner! Så nydelig!
I kveld har jeg vært på Damenes Aften på Bohus, og virkelig storkoset meg. Jeg skal komme tilbake med eget innleg derifra i morgen, jeg må bare få tak i noen bilder først :)

Husbonden har hatt Herrens Aften her hjemme og partert en halv elgkalv som nå ligger i fryseren. Han har ikke vært på elgjakt, men nå når vi eier Slettjord Gård så får vi levert kjøtt fra jegerne som jakter på vår eiendom. Ikke kjedelig! Neste år skal Husbonden jakte selv, så da må vi vel skaffe en fryser til :)

Ha en fin kveld
Christine

2 comments:

Anonym sa...

Heisan ! Lurer egentlig på hvor får jeg kjøpt det teppe ? Så deilig med ull og kjempefint var det også . Koselig blogg du har ! :))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Naboen/barselgruppemedlem har en mann som jakter. Vi har kjøpt masse elg billig. Nå har vi full fryser (den er ikke så stor i utgangspunktet da, men dog ;P) og det er godt. ELSKER elgkjøtt! :D