søndag, november 14, 2010

En fantastisk bok

God søndags morgen. Faktisk er dette en langt over gjennomsnittet god morgen, fordi for første gang i julesesongen skal vi ha juleansjos, og jeg eeeeeeelsker juleansjos! (kan dere huske at de ikke produserte juleansjos for 2-3 år siden?? krise!)

I alle fall har vi åpnet farsdagsgaver i dag tidlig. En genser og en bok til pappa fra Celine. Boken var helt genial og er omtalt som tiårets beste kokebok. Det at jeg digger Ole Martin (en av skribentene) gjør jo at boken blir uslåelig. Til og med måten den er bygd opp på er genial. Har du en brokkoli i kjøleskapet, så slår du opp på brokkoli og lager noe! Dette ble virkelig ett funn da jeg suste gjennom bokhandelen i går på desperat jakt etter noe til farsdagen!!


Gårdagen ble over snittet hektisk. Først var jeg på jobb. Derfra dro vi direkte til min venninne som var på helgebesøk i Narvik med familien. Vi narvikjentene med familier møtte opp og hadde en superkoselig grill-time med barna i snøen.
Etter det dro vi rett på kjøpesenteret med julegavelisten i hånda. To timer senere var resten av julegavene kjøpt inn og i går kveld lå de ferdig innpakket på bordet-nå kan desemberkosen bare komme å ta meg :)
(jeg har i alle fall god tid å bruke på nettbutikken)

Christine

6 comments:

Villa Creme sa...

Åååå, det var jo Tom-Victor og Ole-Martin jeg var på Kulinarisk institutt med! Sinnsykt artige og flinke typer altså;)
Denne boka skal jeg ønske mge til jul, takk for tipset!

Fjasevas Huset sa...

oi, så deilig å være ferdig med julegavene. jeg er imponert!

kos deg med god samvittighet. gleder oss til nettbutikken er oppe og går:)

klem fra mor i fjasevashuset

Hilde sa...

Hjelpe meg! Jeg er imponert! Fatter ikke hvordan du greier å rekke over så mye på en dag. Selv har jeg bare kjøpt noen få julegaver, men har heldigvis en god del ideer på listen. Akkurat nå er det produksjon til julemesse som gjelder, men når den er over neste helg skal jeg prioritere juleinnkjøpene. Kos dere masse på farsdagen. Klem

Anonym sa...

Gratulerer til alle fedre :)
Høres deilig ut å være ferdig med gavene allerede nå. Du får kose deg idag, høres ut som om du har det superhektisk ellers :)

Ha en riktig fin søndag :)
Klem, Mette

Juli sa...

Takk for tipset. Jeg kan anbefale den nye praktboka Anemone interiør, om du ønsker en flott "ventebok". Dere er tøffe som malte gulvet hvitt,- delikat og lekkert ble det.

Anonym sa...

Fikk denne boken av min snille mamma til jul i fjor, og vi bruker den MYE. Veldig bra! Aftenposten anmeldte den da den kom, og den fikk glitrende omtale. Tom Victor er også en kul type, driver et knallsted på Høvik og luksus-catering-virksomhet med et par andre i Oslotraktene. Kjent fra norske Master Chef bl.a.

Kos deg med boken!
Thea