søndag, april 15, 2012

Hvitstil på Epla

Da har jeg rett og slett laget meg en liten sjappe på Epla. Bakgrunnen er at jeg er så veldig glad i sløyfer. Store fine sløyfer for å ha i håret til Celine. Jeg har aldri funnen riktig type her hjemme så nå har jeg rett og slett begynt  lage dem selv. Jeg syr, limer og knyter dem selv og de blir supersøte i håret på både store og små jenter. Har flere typer, størrelser og 20 forskjellige farger.

Ta en titt på HVITSTILBUTIKKEN

Christine

Narviksløyfa


Narviksløyfa

By1 sløyfa

Narviksløyfa

20 comments:

Fruen sa...

Så fine de er!!
Skal ta meg tur på eple når sløyfe behovet melder seg:)

Audhild sa...

Kjempefine!!!
Søte Celine :)

Anonym sa...

Kult:o) Du er kreativ altså. Lykke til med salget:o)

klem

Anonym sa...

Så flott! Jeg har nemlig lett etter fine sløyfer som Celine har- og nå vet jeg hvor jeg finner dem!!!! Bestiller med det samme! Men kunne gjerne tenke meg å se bilde av sløyfer på modellen Celine, for å vurdere størrelse. Jenta mi er jo enda ganske lita. Flink du er- rivjærnet! Klem Marthe L

Anonym sa...

Hei!
nydelige sløyfer! Jeg lurer på om det er mulig å få slettjordsløyfen i andre farger?? Så flink du er!!

Gry

Anonym sa...

Hei!
nydelige sløyfer! Jeg lurer på om det er mulig å få slettjordsløyfen i andre farger?? Så flink du er!!

Gry

hvitstil.com/Christine sa...

Dessverre var fotomodellen litt sliten i går, men flere bilder kommer!!
Jeg skal lage masse flere av alle i masse farger! Kommer kommer!!

Christine sa...

Superfine sløyfer!!! MÅ HA! Ser på Epla at frakten er pr. sløyfe, er det mulig å justere den hvis man kjøper fler?

Anonym sa...

Ja noe må en vel finne på for å tjene litt penger...

hvitstil.com/Christine sa...

Det er bare jeg som er ny med epla, frakten har jeg prøvd å redigere i kveld. Det skal være 19 kroner uansett hvor mange sløyfer man kjøper. (gjelder ikke ved oppkrav)

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym: stakkars deg hvis paddekommentarer er det eneste som kan gjøre ditt liv bedre

Christine sa...

Supert, takk! Da har jeg bestilt, juhuu :)

Anonym sa...

Den sure anonyme er bare misunnelig på alt du får til. Skikkelig lavmål å skrive sånne sure kommentarer. du må bare heve deg over det. og til deg, den sure: slutt å les bloggen hvis du er så nagativ!

Anonym sa...

Hei!


Bor rett bort i gata her og er interissert i å kjøpe sløyfer til min lille prinsesse:-)
hvordan gjøre det?

hvitstil.com/Christine sa...

De som bor rett borti gaten kan komme å ringe på eller sende en Mail med bestilling så kommer jeg å ringer på

Christine@hvitstil.com

Esther Christina sa...

Å, så fine! <3
Litt nysgjerrig på hvordan selve spennen/klemmen/hva-enn-det-kalles er? Har ei lita tulle med glatt hår, så noen slike spenner har så lett for å skli ut..

Anonym sa...

Nyyyydelige :)

Tarand sa...

Hei!

Utrolig fine sløyfer! Men kan jeg spørre hvor du har kjøpt det glatte silkebåndet du bruker til Narvik sløyfa? Evnt. om du selger dette?

På forhånd tusen takk for svar!

Anonym sa...

Hei!

Utrolig fine sløyfer! Men kan jeg spørre hvor du har kjøpt det glatte silkebåndet som du bruker til å lage Narvik sløyfa? Evnt. om du selger dette?

På forhånd takk for svar!:)

Tarand

Anonym sa...

Er dette " Prikken over ien"?