torsdag, april 19, 2012

Kontraster

Forrige helg var virkelig N Y D E L I G i Narvik. Celine og husbonden suste opp og ned i Narvikfjellet, mens Isabella og jeg slappet av i solen. Til og med Mor I Nord la inn ett besøk i Narvikfjellet.
Team Rosa

Kurv med niste, reinskinn, termost og sol. Helgekos!

Så kommer kontrastene...... Noen dager etter at bildene over ble tatt var det klart for begravelse for min kjære Frøken fra barneskolen. Hun var vår nærmeste nabo i barndommen, så det må sises at det var en trist dag. Jeg holdt en minneordtale i begravelsen og det tok all min energi å holde tårene tilbake. (Jeg var redd for at hvis jeg først skrudde på kranen så kunne jeg ikke stoppe) 
For anledningen laget jeg noen store svarte sløyfer som jeg hadde i håret på begravelsen.
Sløyfen finner du her

Jeg har forresten begynt å strikke!!! To mariusplagg på pinnene. Tenk at jeg har kastet bort så mange år på ikke å strikke! Det går sakte, men det perfekte tidsfordriv.

Christine

1 comments:

Anonym sa...

Hei, Så nydelig sløyfe :-)
Ja, livet er fullt av kontraster. Viktig å ta vare på fine stunder og leve i "nu'et". Så sterk du er som holdt minneordtale i kirka.
- Siren -