søndag, april 15, 2012

Søndagsmorgen på farten

Mor i Nord var i Kiruna med sine søstre i går og småjentene og jeg ble 2 lekekasser rikere. Hurra. Jeg synes de boksene er såååååå søte :)

Fra før har jeg samme bokser som står i Expedit/IKEA hyllen til Celine



Narvik har i dag et vær som knapt kunne vært bedre om man befant seg på Gran Canaria. Vi trar turen i Narvikfjellet med nistekurv, reinskinn og slalomutstyr. Isabella er også med :)

Ha en vidunderlig dag og en ekstra stor klem til bloggvenninnen min AC som hadde bursdag i går. HURRA!

I kveld lanserer jeg noe nytt på hvitstil.com!!!
Velkommen skal dere være

Christine

7 comments:

Pia sa...

Hei!

Flott blogg, med masse fin inspirasjon og koselige poster. Så mange flotte ideer:)
Men jeg lurer på hvor dere har kjøpe den rosa kosegrisen? Den så utrolig søt ut!

Mvh Pia

hvitstil.com/Christine sa...

Den er fra maileg og kjøpt på house of Oslo. De har drm til jul også er de på halv pris i januar ;)

mywoolyadventure sa...

Så flotte kasser, de likte jeg virkelig:)

Ønsker deg en fin søndag videre:)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de kassene som står i bunden av hylla?

hvitstil.com/Christine sa...

Kassene i bunnen er kjøpt på Living på Karihaugen

Anonym sa...

Så fine bokser ...!

Tenker dere har en drømmedag i Narvik idag, i Oslo er det sol, regn, regn, sol ... perfekt innesøndag!

Og du min skjønne bloggvenninne, tusen takk for personlig hilsen
du er bare nydelig ... ♥

ACklem

Bjørg sa...

Så fint med en solværssøndag for dere i Narvik. Ser reklamen er om utdanning, fint med en forandring nå.