onsdag, mars 06, 2013

En helt vanlig ettermiddag.

I ettermiddag har det vært hektisk i Casa Bussoli. Etter jobb måtte vi ruche hjem for å nå litt mat før det var slalomrenn i Narvikfjellet for Celine.
 Isabella og jeg har bakt min pappas spesialitet Danske Rugbrød som ikke faller fra hverandre :)  Mens pappa levde soiste jeg aldri av dem, men nå når jeg er blitt voksen og sluttet med loff nyyyyter jeg en skive av det deilige brødet. Oppskrift kommer.......
Celine på renn. Flinke jenta. Men når hun ble tildet nummer to i rennet satte hun foten ned- hun er jo faktisk 4 år og ville kjøre med tallet 4. Og det fikk hun :)

Mor i Nor og Beste Jenses ambassadebesøk i Oslo i dag gikk superfint. Ekstra artig for meg at mine flaggsløyfer falt i smak.


Nå: Klubb med jentene- Love it.

Christine



1 comments:

Anonym sa...

Så fin :)
Kan man bestille en sånn med norskeflagg?
Tipper kjæresten hadde blitt superhappy for en sånn til 17 mai :)

Klem