lørdag, mars 09, 2013

VINTERFESTUKA I NARVIK

Det er vinterfestuke  i Narvik. Den beste uka i året. Fra og med i går og til og med neste helg er det en eneste lang stor fest her i byen. I dag har småjentene gått i kostymetog. 
Her er vi:
Mikke, Minni, Mor i Nord og meg.
For min del er det med blanede følelser. Min bestefar er nettopp død, men barna- spesielt Celine har gledet seg til barnetoget - så det kan vi jo ikke droppe.....


Tulle-Celine har laget kake. Jeg ble inspirert av en leser som skrev at hun laget fotballbanekake av grønn kokos. Vi har farget masse forskjellige farger kokos og laget en regnbuekake.

Veldig enkelt. En plastpose med litt kokos og noen dråper matfarge. Kna på posen og pynten er klar.


Ha en god lørdag. Vi skal på Korslaget som arrangeres i byen her. Hver bydel har dannet kor og i kveld skal det kjempes. Jeg storveis gleder meg !

Christine

6 comments:

Frida sa...

Hei!

Hvor har du kjöpt den fine mörkblå ytterjakken?


Frida

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Frida. Takk- den er fra Jean Paul og er kjøpt på match.

Frida sa...

var skikkelig fin:-)


Skal reise til Oslo imorgen å da skal jeg se etter en slik:-)

Fine dere var i toget alle!

Alastine sa...

Fantastisk morsom kake! Gøy med farger for barn, så den passer nok perfekt i en barnebursdag også. Ha en flott festuke og en fortsatt fin helg.

-Stine

JeanetteCEB sa...

Den kaken ble virkelig lekker :)
Farger er fint.
Ønsker deg en kjempefin kveld.
Klem fra Jeanette

Hege sa...

Glede og sorg. Det er flest dødsfall i mars. Ønsker familien gode fødselsdager i alle fall. Glad søndag;)