onsdag, desember 11, 2013

Tilbudskode på knallprodukter fra univers.no!

Tidligere har jeg skrevet om hvordan jeg liker å ha litt overraskelser på lur til barna bla. når vi skal ut å reise. Denne uken har jeg fått mulighet til å presentere en nettbutikk som er perfekt til å finne slike supre gaver til de små. Og ikke nok med det- jeg skal gi dere en rabattkode som gir dere 40 prosent på alle varer i kategorien barnebøker og hobby. Bruk koden: BLOGG og finn produktene her frem til og med 15. desember.








 Univers.no er en nettbutikk fra Egmont som  selger superfine hobbyprodukter til barn. Mine jenter elsker å tegne- og her kan jeg love dere det er masse fint å kjøpe. Jeg har hatt endel tegnesaker og spill liggende her og hadde tenkt å spare det til en passende stund- men Celine oppdaget det hele og har sirkulert rundt det og vært helt vill etter å sette i gang. Søndag var dagen- og det var høy stemning på de to små. Jeg hadde for det meste kjøpt  tegnebøker og spill med figurer de kjenner. Mikke Minni Dolly og Prinsesser er storfavoritter her hos oss.





 Bella og Husbonden tegner i en MikkeMus Klubbhusbok mens storesøster Celine har fått en bok der hun skal sminke og tegne hår på ansikter. Hvilken stas.


Da er det bare å bunkre opp mens det er tilbud- hobbysaker og bøker kommer alltid godt med.

Christine



Innlegget er laget i sammarbeid med univers.no

2 comments:

Anonym sa...

Toppers! Da er en bestilling gjort.

hvitstil.com/Christine sa...

Samme!!