torsdag, mai 01, 2014

Vasketipsvinneren

Jeg har trukket ved hjelp av en randomnumbers kalkulator og funnet at vinneren av et års forbruk av jif engangsmopper er kommentar nr 31.


Mitt beste vasketips er for oss som synes det er så utrooooolig kjedelig å vaske at vi utsetter og utsetter. Trikset er å bestemme seg for at jeg bare må vaske i ti minutter (eller til klokka er sånn og sånn), og så kan jeg hvile. Det som alltid skjer, er at jeg holder på lenger enn jeg bestemte meg for først, fordi det er mye greiere å holde på når man først er i gang enn det føles som før man har begynt :)
24. april 2014 kl. 12.50

Gratulerer. Kan du sende en mail til meg: christine@hvitstil.com

 
I anledningen setter jeg inn et bilde av mine nyvaska og leggeklare barn. 

Foreldrene skal kose seg med en real biff mens de rene pene barna skal rett i seng.

Ha en deilig 1. Mai- 

Christine

Og trekningen foregikk slik- 
(skjermdump)

1 comments:

Åshild sa...

Hurra! Mail er sendt!!! :) :) :)